ЗМІ ТА СКАНДАЛИ В ЗМІ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА АУДИТОРІЮ:

ФІЛОСОФСЬКИЙ АСПЕКТ

Ключові слова: аудиторія, засоби масової інформації, думка, зневіра, контент, скандал, суспільство.

Анотація

З огляду філософії скандалізація контенту (та й мас-медіа взагалі) суттєвим чином впливає на сприйняття аудиторією суспільних проблем не у контексті їх аналітичного розуміння, а через викривлення та інтерпретацію подій з метою суспільної зневіри в інституті влади та в силі держави в цілому. Стаття присвячена проблемі впливу на аудиторію такого фрагментарного контенту сучасних засобів масової інформації, який пов’язаний зі скандалами. Проаналізовано скандал у щоденній практиці діяльності мас-медіа як архетип впливу на аудиторію та засіб, що викликає інтерес до діяльності засобів масової інформації. Окреслено функції драматичних подій, в ході громадського зацікавлення, які ґрунтуються на переконанні, що те, що сталося і підлягає описові, стосується суспільства в цілому.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Abushenko, V. & Hrytsanov, A. & Mozheiko, M. (2002). Skandal v fylosofyy [Scandal in philosophy]. Vsemyrnaia эntsyklopedyia. Fylosofyia XX vek. Moskva: AST, Mynsk: Kharvest (in Russian)

Babenko, Yu. (2006). Informatsiina viina – zbroia masovoho znyshchennia! [Information war is a weapon of mass destruction!] Retrieved April 02, 2020 from http://www.pravda.com.ua/rus/articles/2006/04/20/4399050/ (in Ukrainian)

Bennett, W.L. (1990). Toward a Theory of Press-State Relations in the United States. Journal of Communication, Spring, 103-127.

Dmytryev, A. & Sychev, A. (2014). Skandal. Sotsyofylosofskye ocherky [Scandal. Sociophilosophical Essays]: Monohrafiia. Moskva. (in Russian)

Dmytryev, A. (2013). Dyskussyia kak skandal (analyz sluchaia) [Discussion as a scandal (case analysis)]. Skandal: sfery vozdeistvyia: Sbornyk nauchnykh statei, 59-72. (in Russian)

Franklin, B. & Parton, N. (1991). Media Reporting of Social Work. Social Work the Media and Public Relations. London: Routledge.

Haidur, N. (2018). Vyvchennia epistemolohichnykh zasad istyny ta pravdy u zasobakh masovoi informatsii [Study of epistemological principles of truth and truth in mass media]. Derzhava ta rehiony. Seriia: Sotsialni komunikatsii, 1(33), 4-11. (in Ukrainian)

Harding Fox, L. (1991). Perspectives in Child Care Policy. London: Longman.

Harkavenko, Yu. (2019). Mas-mediini dzherela heterostereotypizatsii Ukrainy: komunikatsiinyi aspect [Mass media sources of heterostereotyping of Ukraine: communication aspect]. Avtoreferat dysertatsii na zdobuttia naukovoho stupenia kand. nauk iz sots. kom. 27.00.01. Dniprovskyi natsionalnyi universytet imeni Olesia Honchara. Dnipro, Ukraina (in Ukrainian)

Hrytsenko, O. (2002). Mas-media u vidkrytomu informatsiinomu suspilstvi y humanistychni tsinnosti [Mass media in the open information society and humanistic values]: Monohrafiia. Kyiv (in Ukrainian)

Huseinov, A. (2012). Aksyolohyia skandala. Skandal kak forma kommunykatsyy [Axiology of scandal. Scandal as a form of communication]. Moskva: SHU (in Russian)

Klymanska, L.D. (2013). Politychnyi dyskurs sotsialnoi problemy yak komunikatyvna tekhnolohiia [Political discourse of a social problem as a communicative technology]. Sotsialni tekhnolohii: aktualni problemy teorii ta praktyky, 59-60, 259-269. (in Ukrainian)

Liskovych, M. & Tykhyi, S. Ataka nehatyvom: yak televiziini novyny demoralizuiut ukraintsiv [Negative attack: how television news demoralizes Ukrainians]. Retrieved April 07, 2020 from https://www.ukrinform.ua/rubric-society/2463297-ataka-negativom-ak-televizijni-novini-demoralizuut-ukrainciv.html (in Ukrainian)

Luman, N. (2010). Realnist mas-media [The reality of the media]. Kyiv: TsVP. (in Ukrainian)

Rasevych, V. (2020). Bumeranh dehumanizatsii. Naslidky infikuvannia ukrainskoho suspilstva «myslennievymy virusamy» [Boomerang of dehumanization. Consequences of infecting Ukrainian society with “thought viruses”]. Retrieved April 01, 2020 from https://zaxid.net/bumerang_degumanizatsiyi_n1498115 (in Ukrainian)

Sychev, A. (2013). Skandal kak fenomen obshchestvennoi moraly. Skandal: sferы vozdeistvyia [Scandal as a phenomenon of public morality. Scandal: spheres of influence]. Moskva: SHU. (in Russian)

Ushanova, Y. (2013). Skandal kak forma medyatyzyrovannoi kommunykatsyy [Scandal as a form of mediated communication]. Vestnyk Novhorodskoho hosudarstvennoho unyversyteta, 73(1), 129-132. (in Russian)

Zhytariuk, M. (2012). Instrumentalna model kontentu «vlada – ZMI» yak osnova zaperechennia formatu natsionalnoi identychnosti v umovakh hlobalizatsii [Instrumental model of “power - media” content as a basis for denying the format of national identity in the context of globalization]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia zhurnalistyka, (36), 32-39. (in Ukrainian)


Переглядів анотації: 347
Завантажень PDF: 206
Опубліковано
2020-07-08
Як цитувати
Primachenko, O. (2020). ЗМІ ТА СКАНДАЛИ В ЗМІ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА АУДИТОРІЮ:: ФІЛОСОФСЬКИЙ АСПЕКТ. Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках, 3(1), 96-103. https://doi.org/10.15421/342011