Антропологія гендеру: освіта і особистість
Анотація
У руслі нової парадигми соціального розвитку початку XXI ст.. особливого значення набуває аксіологічний підхід до освіти, з яким пов’язана важливість аналізу смислової системи гендерних відношень в освіті у цілому і у «гендеризованому» шкільному колективі зокрема
Завантаження
Посилання
Бем С. Линзы гендера. Трансформация взглядов на проблему неравенства полов / Сандра Бем. – М.: РОСС ПЭН, 2004. – 331 с.
Бовуар С. де. Второй пол / Симона де Бовуар. – М., СПб.: «Прогресс», «Литера», 1997. – 832с.
Бурдье П. Университетская докса и творчество: против схоластических делений / П. Бурдье // Fuci-Logos XIXв. Альманах Российско-французского центра Социологических исследований
Института Социологии РАН. – М., 1996. – С. 8-31.
Власова Т. Формирование гендерных стереотипов в западноевропейской философии / Татьяна Власова. – К.: Генеза, 2006. – 296 с.
Ильин Е.П. Пол и гендер / Евгений Павлович Ильин. – СПб.: Питер, 2010. – 688 с.
Киммел М. Гендерное общество / Майкл Киммел. – М.: РОСС ПЭН, 2006. – 464с.
Warren K. An Unconventional History of Western Philosophy / Karen Warren. – New York: Rowman and Littlefield Publishers, 2009. – 572 p.
Переглядів анотації: 80 Завантажень PDF: 77