Антропологія гендеру: освіта і особистість

  • M. Pustovaya
Ключові слова: гендер, освіта, дихотомія, бінарна опозиція, детермінізм, ідентичність, цінність, рівність.

Анотація

У руслі нової парадигми соціального розвитку початку XXI ст.. особливого значення набуває аксіологічний підхід до освіти, з яким пов’язана важливість аналізу смислової системи гендерних відношень в освіті у цілому і у «гендеризованому» шкільному колективі зокрема

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Бем С. Линзы гендера. Трансформация взглядов на проблему неравенства полов / Сандра Бем. – М.: РОСС ПЭН, 2004. – 331 с.

Бовуар С. де. Второй пол / Симона де Бовуар. – М., СПб.: «Прогресс», «Литера», 1997. – 832с.

Бурдье П. Университетская докса и творчество: против схоластических делений / П. Бурдье // Fuci-Logos XIXв. Альманах Российско-французского центра Социологических исследований

Института Социологии РАН. – М., 1996. – С. 8-31.

Власова Т. Формирование гендерных стереотипов в западноевропейской философии / Татьяна Власова. – К.: Генеза, 2006. – 296 с.

Ильин Е.П. Пол и гендер / Евгений Павлович Ильин. – СПб.: Питер, 2010. – 688 с.

Киммел М. Гендерное общество / Майкл Киммел. – М.: РОСС ПЭН, 2006. – 464с.

Warren K. An Unconventional History of Western Philosophy / Karen Warren. – New York: Rowman and Littlefield Publishers, 2009. – 572 p.


Переглядів анотації: 80
Завантажень PDF: 77
Опубліковано
2012-11-03
Як цитувати
Pustovaya, M. (2012). Антропологія гендеру: освіта і особистість. Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках, 4(22), 82-86. вилучено із https://visnukpfs.dp.ua/index.php/PFS/article/view/141