Семіологія інформації: естетичний аспект
Анотація
Специфіка естетичної інформації потребує усебічного розгляду. Аналіз семіотичних концепцій дозволяє виявити характеристики, які розглядаються як основні принципи функціонування естетичної інформації у сучасній науці: знаково-комунікативна структура, неоднозначність, автореференція.
Завантаження
Посилання
Поліщук О. Художнє мислення: естетико-культурологічний дискурс / О Поліщук. – К. : Вид. ПАРАПАН, 2007. – 208 с.
Моль А. Теория информации и эстетическое восприятие / А. М оль; пер. с фр. Б.А. Власюка, Ю.Ф. Кичатова, А.И. Т еймана. – М. : «Мир», 1966. – 352 с.
Моль А. Социодинамика культуры / А. М оль; пер. с фр. под ред. В.В. Бирюкова, Р.Х. З арипова, С.Н. Плотникова. – М. : КомКнига, 2005. – 416 с.
Бензе М. Введение в информационную эстетику / М. Бензе; пер. Л.А. М еламида // Семиотика и искусствометрия. – М. : Издательство «Мир», 1972 – С. 198-215.
Эко У. Открытое произведение. Форма и неопределённость в современной поэтике / У. Эко; пер. с итал. А. Шурбелева. – СПб. : Академический проект, 2004. – 384 с.
Эко У. Отсутствующая структура. Введение в семиологию / У. Эко; пер. с итал. В. Резник, А. Погоняйло. – СПб. : symposium, 2004. – 544 с.
Филипьев Ю.А. Сигналы эстетической информации / Ю.А. Филипьев. – М. : Наука, 1971. – 112 с.
Крюковский Н.И. Кибернетика и законы красоты (философский очерк) / Н.И. Крюковский. – Мн. : Изд-во БГУ, 1977. – 256 с.
Переглядів анотації: 115 Завантажень PDF: 65