Основні складові іміджу політичної партії та методи психологічного впливу на електорат

  • L. Kovalchuk
  • N. Dubovyk
Ключові слова: електорат, виборчий процес, методи психологічного впливу, імідж політичної партії, імідж політичного лідера, політичні технології, програма партії.

Анотація

Розглянуто проблеми електорального вибору та методи впливу на результат голосування. Проведено дослідження іміджу політичної партії та його важливої складової – іміджу лідера партії. Розкрито можливості використання політичних технологій в Україні. Зроблено висновок про те, що для досягнення успіху у виборчих компаніях потрібна збалансована робота всієї системи, складовими якої є: програма партії; ефективний імідж партії та її лідерів; результативна діяльність партії, спрямована на досягнення необхідних електоральних результатів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Бабич-Декань О. Політична підсвідомість. Якщо технологи влади не вивчать місцевої специфіки, то політреформа матиме зворотний результат / О. Бабич-Декань // Політика і культура. – 2003. – № 20 (199). – С. 18.

Балашова А. Н. Технология избирательной кампании в западной политической науке / А. Н. Балашова // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 12: Полит. Науки. – 2000. – № 2. – С. 67-68.

Бебик В. М. Менеджмент виборчих кампаній: ресурс, технології, маркетинг: навчально-методичний посібник / В. М. Бебик. –К. : Видавництво МАУП, 2001. –216 с.

Биденко А. НЛП от управления к манипулированию / А. Биденко // BUSINESS communication. – 2003. – № 11–12. – С. 39.

Варій М. Й. Політико-психологічні передвиборчі технології / М. Й. Варій: Навч. метод. посіб. – К. : «Ельга Ніка-Центр», 2003. – 400 с.

Верман О. Нейролінгвістичні засоби впливу у виборчій кампанії / О. Верман // Політична психологія: Наук. зб. – Л. : «Ліга-Прес»,2003. – С. 76.

Кочубей Л. Методи соціально-психологічного впливу на електорат / Л. Кочубей [Електронний ресурс] // Режим доступу: www/politik. org. ua

Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / В. Г. Королько. – М. : Рефл-бук, К.: Ваклер, 2000, – 528с.

Лебон Г. Психология народов и масс / Г. Лебон. – Спб. : Макет, 1995. – 316 с.

Политическое консультирование / Под ред. Е. Егоровой-Гантман, И. Минтусова. – М. : Центр политического консультирования «Никколо М», 1999. – 471с.

Почепцов Г. Г. Имиджелогия: теория и практика / Г. Г. Почепцов. – К. : АДЕФ – Украина, 1998. – 392 с.

Почепцов Г. Г. Психологические войны / Г. Г. Почепцов. – М. : REFL-book, К. : Ваклер, 2002. – 528 с.

Ханов Г. Имидж политической партии:основные составляющие и методы продвижения / Г. Ханов, Д. Чижов [Електронний ресурс] // Режим доступу: www. publicity. ru


Переглядів анотації: 326
Завантажень PDF: 202
Опубліковано
2012-11-03
Як цитувати
Kovalchuk, L., & Dubovyk, N. (2012). Основні складові іміджу політичної партії та методи психологічного впливу на електорат. Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках, 4(22), 285-290. вилучено із https://visnukpfs.dp.ua/index.php/PFS/article/view/193