Імідж політичної партії як чинник електорального вибору

  • T. Voronova Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Ключові слова: імідж, політичний лідер, політичний імідж, політичні партії.

Анотація

Розглянуто основа побудови іміджу політичної партії

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Почепцов Г. Имидж-мейкер: Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов / Г. Почепцов. – К.: Рекламное агентство Губерникова, 1995. – 235 с.

Почепцов Г. Имидж: от фараона до президента/ Г. Почепцов. – К.: Адеф-Украина, 1997. – 328 с.

Почепцов Г. Имидж и выборы / Г. Почепцов. – К., 1997. – 91 с.

Королько В. Г. Основи паблик рилейшнз: учебник для студ. вузов / В. Г. Корольков; отв. ред. С. Удовик. – М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. – 528 с.

Почепцов Г. Г. Имиджеология: теория и практика / Г. Г. Почепцов. – К., Адеф, 1998.

Баталов Э. Я. Политическая культура современного американского общества / Э. Я. Баталов. – М.: Наука, 1990.

Лісничий В. В. Сучасний виборчий PR / В. В. Лісничий. – К., 2004.

Складові демократії / за ред. Д. Геттінга, В. Міхаелі. – К., 1993.

Шкурат І. Технологія побудови іміджу політичного лідера під час виборчої кампанії / І. Шкурат // Вісник Української Академії державного управління. – К., 2001.

Виборча кампанія. Зарубіжний та вітчизняний досвід. Матеріали проекту по виборчих технологіях Веймістерського фонду демократії (Великобританія). – Київ-Лондон, 1997.

Опубліковано
2010-06-03