Аксіологічний аспект освіти для сталого розвитку суспільства в двох системах теоретизування
Анотація
Розглядаються аксіологічні аспекти освіти для сталого розвитку в двох проектах науки (метафізичному і діалектичному). Обгрунтовується важливість діалектичного підходу для аксіологічної підготовки молоді, оскільки даний підхід розкриває пріоритет досконалості і вдосконалення суспільних відносин, адекватно історичній епосі, пріоритет майбутнього всієї цивілізації по відношенню до цінностей сьогоднішнього споживання.
Завантаження
Посилання
Наливайко Н. В. О роли образования в обществе XXI в. / Н. В. Наливайко, Е. В. Ушакова // Философия образования. – 2010. – № 1 (30). – C. 71–80.
Чуринов Н. М. Совершенство слова: теоретический анализ / Н. М. Чуринов. – Красноярск : Город, 2012. – № 5 (44). – С. 47–54.
Высшее образование в XXI в.: подходы и практические меры / Соответствие высшего образования требованиям современности [продолжение публикации реферата Рабочего документа Всемирной конференции ЮНЕСКО «Высшее образование в XXI в.: подходы и практические меры» (Париж, 5–9
октября 1998 г.)] // Альма Матер (Вестник высшей школы). – 1998. – № 12. – С. 23–26.
Сорос Дж. Алхимия финансов / Дж. Сорос. – М. : ИНФРА-М, 1996. – 416 с.
Власюк Н. Н. Философия образования в двух проектах науки / Н. Н. Власюк, Д. Евзрезов, Б. О. Майер // Профессиональное образование в современном мире. – 2013. – № 2 (9). – С. 106–116.
Переглядів анотації: 80 Завантажень PDF: 64 Завантажень PDF: 37