Вплив політичного іміджу на виборчий процес
Анотація
Розглянуто політичний імідж, як головний інструмент отримання влади у виборчому процесі в Україні. Суть політичного іміджу лежить в природі соціального стереотипу і його впливу на масову свідомість, тому імідж політичного лідера створюється на грунті специфічного сплетіння інформаційних, емоційно-комунікативних і діяльнісних чинників.
Завантаження
Посилання
Головатий М. Ф. Політичний менеджмент : навч. посіб. /М.Ф. Головатий – К. : МАУП, 2005. – 264 с.
Дузь О. Історія розвитку та становлення місцевого самоврядування Дніпропетровська / О. Дузь // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах / Дніпропетровський нац. ун-т ; Центр соц.-політ.досліджень. – 2009. – 4. – C.145–162
Панасюк А.Ю. Имидж: определение центрального понятия имиджелогии [текст] / А.Ю. Панасюк // PR в образовании. – 2004. –№2. – С. 40–51
Політологічний енциклопедичний словник / упор. В.П. Горбатенко ; за ред. Шемшученка, В.Д. Бабкіна, В. П. Горбатенка. – 2-ге вид., доп. і перероб. – К. : Ґенеза, 2004 – 736 с.
Пустотін В. Ефективні стратегії створення сильних брендів/ В.Пустотін // Маркетинг в Україні. – 2004. – №6. – С. 50–52.
Тер-Минасова, Д. И. Об особенностях трактовки термина «имидж» в русском языке / Д. И. Тер-Минасова // Вестник Московского университета. Серия 19. Лингвистика и межкультурная коммуникация. – 2007. – 2. – C.67–70
Олійник Святослав Васильович [Електроний ресурс]. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/wiki/Олійник_Святослав_Васильович
Переглядів анотації: 126 Завантажень PDF: 125 Завантажень PDF: 126