Особливості соціальної роботи з вихованцями та випускниками інтернатних закладів
Анотація
Охарактеризовані психологічні та емоційні проблеми, проблеми соціальної адаптації та спілкування, які виникають у дітей, що виховуються в інтернатних закладах. Визначені основні завдання соціальних працівників при роботі з дітьми в інтернатному закладі, розглянуто компоненти виховного процесу, спрямовані на реінтеграцію дитини у соціум.
Завантаження
Посилання
Асанова Н. К. Психосоциальное развитие младенцев и детей, воспитывающихся в учреждениях: метод. пособие / Под ред. Н. К. Асановой. – М. : Ин-т детской психотерапии й психоанализа. – 1997. – 32 с.
Комарова Н. М. Посібник для соціальних працівників щодо підготовки та соціального супроводу прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу: у 2-х кн. Кн. 1. / Н. М. Комарова, І. В. Пєша. – К.: Держсоцслужба, 2006. – 118 с.
Комарова Н. М. Методичні рекомендації для соціальних працівників, державних службовців щодо розвитку сімейних форм виховання / Н. М. Комарова, І. В. Пєша. – К. : Державний інститут проблем сім’ї та молоді, 2006. – 92 с.
Лангмейер Й. Психическая депривация в детском возрасте / Й. Лангмейер, З. Матейчек. – Прага: Авиценум, 1984. – 334 с.
Посібник для соціальних працівників щодо підготовки та соціального супроводу прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу: у 2-х кн. Кн. 2 / Г. М. Бевз, Т. В. Бондаренко, Н. М. Комарова та ін. – К.: Держсоцслужба, 2006. – 180 с.
Проблеми виховання в дитячих будинках сімейного типу: Зб. – К.: ІЗМН, 1997. – 185 с.
Переглядів анотації: 568 Завантажень PDF: 234 Завантажень PDF: 54