Масова соціальна комунікація як процес реалізації влади над суспільством

  • A. Voronyansky Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Ключові слова: масова соціальна комунікація, ресурси влади, держава, політична влада.

Анотація

Автор аналізує феномен масової соціальної комунікації як процесу здійснення політичної влади. Коротко розглянуто системні функції, ресурсне забезпечення та суб’єкти масової соціальної комунікації з точки зору політичних відносин. Обгрунтовано необхідність розгляду держави як одного з основних каналів масової соціальної комунікації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Урсул А. Д. Информатика и общество: глобальные изменения взаимодействия / А. Д. Урсул // Науковедение и информатика. — 2002. —Вып. 37. —С. 62 – 71.

Макеєв С. О. Соціологія: підручник [електронний ресурс: http://pidruchniki. com. ua/19991130/sotsiologiya/sotsiologiya].

Бутиріна М. В. До питання дослідження впливу ЗМК на стереотипи масової свідомості / М. В. Бутиріна // Наукові записки інституту журналістики. — К., 2006. — Т. 25. — С. 40 – 44.

Навроцький В. В. Логіка соціальної взаємодії / В. В. Навроцький.-Х. : Консум, 2005.-204 с.

Социальные коммуникации (теория, методология, деятельность): словарь – справочник / Автор – составитель В. А. Ильганаева. —Х. : КП «Городская типография», 2009. — 392 с.


Переглядів анотації: 98
Завантажень PDF: 58 Завантажень PDF: 61
Опубліковано
2013-06-03
Як цитувати
Voronyansky, A. (2013). Масова соціальна комунікація як процес реалізації влади над суспільством. Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках, 2(23), 63-68. вилучено із https://visnukpfs.dp.ua/index.php/PFS/article/view/485