Розвиток підприємництва в умовах українського суспільства: соціологічний ракурс проблеми
Анотація
Інтерес до вивчення соціокультурних чинників підприємництва в Україні, звер-
нення до його соціологічного аналізу зумовлені важливістю й необхідністю усвідомлення тієї ролі, яку підприємництво відіграє в трансформації сучасного суспільства, у становленні соціально-орієнтованого ринкового господарства і загалом у формуванні демократичного суспільства в Україні. Перспектива виходу з кризи, переходу до ринкового суспільства багато в чому залежить від активізації підприємницької діяльності. Але крім цієї важливої ролі, яку покликані відіграти підприємці в процесах трансформації українського суспільства, слід зазначити, що необхідним виявляється створення тих соціальних умов, за яких формування та функціонування підприємницької діяльності буде ефективним
Завантаження
Посилання
Komykh, H.G. ‘Gabitus pidpryyemnytstva: sutnist ta evrystychni mozhlyvosti’ [Business habit: the nature and heuristic possibilities], SOCIOPROSTIR: Mizhdystsyplinarnyy zbirnyk naukovykh prats z sotsiologiyi ta sotsialnoyi roboty [SOCIOSPACE: Interdisciplinary scientific research journal of sociology and social work], №1’10. pp.28-30
Postriakov, A.A. Innovatsionnaya kultura i kreativnost [Innovative culture and creativity], available at: http://www.sociology.mephi.ru/docs/innovatika/html/innovacionnya_kultura.html (Accessed 17 January 2015)
Переглядів анотації: 102 Завантажень PDF: 162 Завантажень PDF: 40