Розвиток підприємництва в умовах українського суспільства: соціологічний ракурс проблеми

  • O. Gudzenko Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Ключові слова: підприємництво, соціологічний вимір проблеми, агенти трансформації, умови ведення бізнесу, інноваційний потенціал.

Анотація

Інтерес до вивчення соціокультурних чинників підприємництва в Україні, звер-
нення до його соціологічного аналізу зумовлені важливістю й необхідністю усвідомлення тієї ролі, яку підприємництво відіграє в трансформації сучасного суспільства, у становленні соціально-орієнтованого ринкового господарства і загалом у формуванні демократичного суспільства в Україні. Перспектива виходу з кризи, переходу до ринкового суспільства багато в чому залежить від активізації підприємницької діяльності. Але крім цієї важливої ролі, яку покликані відіграти підприємці в процесах трансформації українського суспільства, слід зазначити, що необхідним виявляється створення тих соціальних умов, за яких формування та функціонування підприємницької діяльності буде ефективним

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

O. Gudzenko, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара

кандидат соціологічних наук,
доцент кафедри соціології

Посилання

Komykh, H.G. ‘Gabitus pidpryyemnytstva: sutnist ta evrystychni mozhlyvosti’ [Business habit: the nature and heuristic possibilities], SOCIOPROSTIR: Mizhdystsyplinarnyy zbirnyk naukovykh prats z sotsiologiyi ta sotsialnoyi roboty [SOCIOSPACE: Interdisciplinary scientific research journal of sociology and social work], №1’10. pp.28-30

Postriakov, A.A. Innovatsionnaya kultura i kreativnost [Innovative culture and creativity], available at: http://www.sociology.mephi.ru/docs/innovatika/html/innovacionnya_kultura.html (Accessed 17 January 2015)

Опубліковано
2015-02-27