Політична відеореклама в Інтернеті: інновації, технології та тенденції розвитку

  • O. Grishin Російський університет дружби народів
  • T. Atayev Російський університет дружби народів
Ключові слова: Інтернет, політична комунікація, політична відеореклама, політична інформація, політична активність.

Анотація

Політична відеореклама в Інтернеті є дієвим інструментом політичної
активності і висловлення політичної позиції громадян. Вона має здатність формувати політичну свідомість, впливати, управляти, маніпулювати ним, інтерпретувати й конструювати політичне інформаційний простір. Російський сегмент політичного інтернет-простору є відображенням політичних потреб та інтересів політично активних громадян.
Автори аналізують технології впливу сучасної політичної відеореклами в Інтернеті, визначають тенденції її розвитку і потенціал

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

O. Grishin, Російський університет дружби народів
кандидат політичних наук, доцент кафедри політичних наук

Посилання

Vbros v urnu, IU №617, Samara, Promyshlennyy rayon [Throwing in the trash, IU №617, Samara, Industrial Area!], available at: www.youtube.com/watch?v=VeFvlSHKSGA. (Accessed 26 Jule 2013)

Gorkaya Pravda o rossiyskoy politike [The bitter truth about the Russian policy], available at: www.youtube.com/watch?v=EB0LLmLOBUg (Accessed 26 Jule 2013)

Anokhin, M.G. & [et al] (2013) Politika Xxi vek. Innovatsionnye tekhnologii: monografiya, RUDN, Moscow.

Deibert, R.J. (1997) Parchment, Printing, and Hypermedia: Communications in World Order Transformation, Columbia University Press, N.Y.


Переглядів анотації: 104
Завантажень PDF: 88 Завантажень PDF: 48
Опубліковано
2015-02-27
Як цитувати
Grishin, O., & Atayev, T. (2015). Політична відеореклама в Інтернеті: інновації, технології та тенденції розвитку. Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках, (1), 41-47. вилучено із https://visnukpfs.dp.ua/index.php/PFS/article/view/578