Сучасні форми політичного протесту (на прикладі політичного гепенінгу)

  • N. Khoma Львівський національний унверситет імені Івана Франка
Ключові слова: акціонізм, політичний гепенінг, політична гра, постмодерн.

Анотація

Аналізується політичний гепенінг як протестна форма політичної участі.
Гепенінг розглядається як напрямок акційного мистецтва (акціонізму). Доводиться особливість політичного гепенінгу як не просто видовища, а зовні спонтанного (спровокованого, імпровізованого, непередбачуваного і под.) дійства, учасниками якого стають випадкові люди

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

N. Khoma, Львівський національний унверситет імені Івана Франка

доктор політичних наук, доцент, доцент кафедри теорії та історії політичної
науки

Посилання

Andriyenko, O.V. (2009) ‘Igrove nachalo u butti demokratychnogo suspilstva’ [The game principle in existence of a democratic society], Nauka. Religiya. Suspilstvo [Science. Religion. Society], № 2, pp. 123˗127.

Arendt, H. (2000) Vita activa, ili O deyatelnosti zhizni [Vita activa or On the life activities], Aleteya, Saint-Petersburg.

Butler, J. Zgurtovani tila ta polityka vulytsi [Cohesive bodies and street politics], available at: http://eipcp.net/transversal/1011/butler/uk (Accessed 30 January 2015)

Zontag, S. (1997) ‘Khepeningi: isskustvo bezogliadnykh sopostavleniy’ [The happening: The art of reckless comparisons], in Mysl kak strast: Izbrannye esse 1960-70-kh [Thought as Passion: Selected essays of 1960-70-s], Moscow, pp. 37-45.

Bychkov, V.V. [eds.] (2003) Leksikon nonklassiki. Khudozhestvenno-estetycheskaya kultura XX veka [Nonclassic lexicon. Artistic and aesthetic culture of the XX century], ROSSPEN, Moscow.

Pereverzeva, M. ‘Kheppenengi Dzhona Keydzha’ [The happenings of John Cage], in Harmony: Mezhdunarodnyy muzykalnyy kulturologycheskiy zhurnal [International musical cultural journal], available at: http://harmony.musigi-dunya.az/rus/archivereader.asp?s=1&txtid=114 (Accessed 30 January 2015)

Stanislavska K. (2013) ‘Mytets i gljadach: pogliad na vzayemyny u modusakh postmodernistskoyi vydovyshchnoyi kultury’ [The artist and the viewer: view on relations in moduses of postmodern spectacular culture], in Naukovyy visnyk Kyyivskogo natsionalnogo universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. Karpenka-Karoho [Scientific Bulletin of Kyiv National University of Theater, Film and Television named after Karpenko-Kary]. Vyp. 13, pp. 180-189.

Stanislavskaya, E.I. Kheppening kak deystvenno-zrelishchnaia forma iskusstva XX v. [Happening as an effective, entertaining art form of the XX century.], available at: www.actualart.

org/k2010/st2010/96-viz/201-kheppening-dejstvenno-zrelishchnaya-forma-iskusstva.html (Accessed 30 January 2015)

Khir, A.M. (2014) ‘Teatralne mistetstvo yak formivnyy chynnyk gromadskogo prostoru na prykladi m. Uzhhoroda’ [Theatre art as the public space forming factor on the example of Uzhgorod], in Visnyk Natsionalnogo universytetu «Lvivska politekhnika» [Bulletin of the National University «Lviv Polytechnic»]. № 793: Arkhitektura, pp. 201−207.


Переглядів анотації: 280
Завантажень PDF: 164
Опубліковано
2015-02-27
Як цитувати
Khoma, N. (2015). Сучасні форми політичного протесту (на прикладі політичного гепенінгу). Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках, (1), 242-247. вилучено із https://visnukpfs.dp.ua/index.php/PFS/article/view/604