Філософсько-освітні інтенції Я. Козельського у контексті європейської та вітчизняної просвітницької думки

  • M. Zaremsky
Ключові слова: Козельський, доброчесність, справедливість, істина, філософія освіти, Просвітництво, практична філософія.

Анотація

Аналізується філософсько-освітня концепція українського мислителя XVIII століття Я.П. Козельського, яка ґрунтується на настановах щодо тих моральних якостей, які сприяють утвердженню доброчесності, благополуччя і справедливості: соціальних умов, виховання, освіти і практики власного самовдосконалення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Асмус В.Ф. Руссо / В.Ф. Асмус. – М.: Наука. – 1962. – 97 с.

Гадамер Х.-Г. Истина и метод / Х.-Г. Гадамер – М.: Прогресс. – 1998. – 704 с.

Гельвеций К. Об уме / К. Гельвеций // Соч.: В 2 т. – М., 1974. – Т.1. – 647 с.

Кант И. Соч.: В 6-ти томах / И. Кант – Т.4, Ч.2. – М.: Мысль. – 1965.

Кант И. Что такое Просвещение? / И. Кант // Соч.: В 4-х томах – Т.1. – М.: Издательская фирма АО «Ками». – 1993.

Козельский Я.П. Философические предложения / Я.П. Козельский // Избранные произведения русских мыслителей второй половины XVIII века. – М., 2010. – Т.1. – 216 с.

Шевцов С.В. Образование как объект историко-философского анализа в контексте интеграции культур: Дисс… на стиск. звания канд. филос. наук / С.В. Шевцов. - Днепропетровск., 2000.

Опубліковано
2012-03-03