Місце соціального інжинірингу в політиці брендингу територій
Анотація
Розглянута можливість використання соціального інжинірингу в процесі формування політики брендингу території. Дана загальна інформація щодо поняття «соціальний інжиніринг», задач, які перед ним стоять та можливих напрямків використання у політиці брендингу територій.
Завантаження
Посилання
Багров Н.В. Географическая имиджелогия: свидетельство о рождении / Н.В. Багров, А.Б. Швец, А.А. Самулев // Культура народов Причерноморья. – 2001. – №25. – С. 187-194.
Гавра Д.П. Анализ и обобщение существующих концептуальных методологических подходов в сфере государственного имиджирования для различных целевых аудиторий / Д.П. Гавра, И.Д. Демидова, Е.С. Савицкая, Н. Журавлева, Ю. Таранова – СПб.: Санкт-Петербургский государственный университет – 2008. – 55 с.
Е. Волков Что такое социальная инжинерия? [Електронний ресурс] / Евгений Волков – Режим доступу: http://evolkov.net/soc.engineering/articles/What.is.soc.engineering.html
Котлер Ф. Маркетинг мест: привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер. – Спб.: Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 376 с.
Нагорняк Т. Країна як бренд. Національний бренд «Україна» / Тетяна Нагорняк // Стратегічний менеджмент. – 2009. – №4(9). – С.220-229.;
Нагорняк Т.Л. Брендінг території як предмет міждисциплінарного наукового знання. Активи національного бренду / Тетяна Нагорняк // Сучасна українська політика. – Вип.24. – 2011. – С.35-43
Нагорняк Т.Л. Зачем Донецку бренд? [Електронний ресурс] / Тетяна Нагорняк. – Режим доступу: http://lifedon.com.ua/home/3503-zachem-donecku-brend.html
Почепцов Г.Г. Комунікативний інжиніринг: теорія і практика / Г.Г. Почепцов. – Навч. посібник для студентів та аспірантів. – К.: Альтпрес, 2008. – 408 с.
Почепцов Г.Г. Соціальний інжиніринг: соціо- і психотехніки управління великими масами людей / Г.Г. Почепцов. – К.: Альтпрес, 2010. – 254 с.
Резник Ю.М. Социальная инженерия: предметная область и границы применения / Ю.М. Резник // Социологические исследования. – 1994. – № 2. – С. 87.
Темпорал П. Эффективный бренд-менеджмент / П. Темпорал. – Пер. с англ. под ред. С.Г.Божук. – СПб.: Издательский Дом «Нева», 2003. – 320 с.
Ясько С.Е. Необходимость формирования и продвижения бренда города / С.Е. Ясько, Л.А. Кузнецова // Вестник Челябинского государственного университета. – 2012.- № 3 (257).- Вып. 7. – С. 140–142.
Переглядів анотації: 195 Завантажень PDF: 74