Демократичні цінності та засоби політичної маніпуляції
Анотація
Розглядаються проблеми співвідношення демократії як політичного устрою та
цінностей, пов’язаних з демократичним управлінням, проводиться аналіз
маркетингових засобів політичної комунікації та їх впливу на формування стійких демократичних цінностей, доводиться, що політичні засоби зв’язків з громадськістю засновані на маркетинговій парадигмі, негативно впливають на засвоєння демократичних цінностей та їх формування у трансформаційних суспільствах.
Завантаження
Посилання
Амелин В. Социология политики / В. Амелин. – М.: Просвещение, 1992. – 274 с.
Борецкий Р. В бермудском треугольнике ТВ / Р. Борецкий. – М.: Мысль, 1998. – 234 с.
Гречка Ю. Критический взгляд на демократию / Ю. Гречка. – Режим доступа: http://www.my-works.org/text_36059.html
За четыре года в Украине на 20% уменьшилось сторонников демократии. – Режим доступа: http://ru.tsn.ua/ukrayina/za-chetyre-goda-v-ukraine-na-20-umenshilos-storonnikovdemokratii.
html
Кассирер Э. Техника современных политических мифов / Э. Кассирер // Вестник МГУ. Сер. 7. – 1990. – № 2. – С. 30–35.
Лимарев В. Н. Существуют ли демократические ценности? / В. Н. Лимарев. – Режим доступа: http://www.guru4.narod.ru/dim.htm
Лисовский С. Избирательные технологии: история, теория, практика / С. Лисовский, В. Евстафьев. – М.: Центрполиграф, 2000. – 320 с.
Мусиенко Т. Демократические и религиозные ценности: проблемы конфликтности и нетолерантности / Т. Мусиенко // Религия и гражданское общество: проблема толерантности. Материалы «круглого стола» (16 ноября 2002 р.). – СПб.: Санкт-
Петербургское философское общество, 2003. – С. 27– 36.
Цуладзе А. Политические манипуляции, или покорение толпы / А. Цуладзе. – М.: Знание, 2005. – 146 с.
Lederman D. Accountability and Corruption: Political Institutions Matter/ D. Lederman, N. Loaza, R. R. Soares // World Bank Policy Research Working Papers. – 2001. – No. 2708. – Р. 345–367.
Переглядів анотації: 111 Завантажень PDF: 101