Проблема залишкових знань з точки зору філософії освіти
Анотація
У статті розглядаються основні проблеми виявлення та визначення вмісту залишкових знань, характеристики їх якості та основи формування з точки зору філософії освіти. Пропонуються деякі підходи щодо систематизації факторів формування компетенцій у фахівців, зокрема, деякі методики дослідження якості й ефективності навчання, а також факторів зовнішнього середовища, що впливає на цю якість.
Завантаження
Посилання
Дьюи Д. «Психология и педагогика мышления». / Д. Дьюи [Пер. с англ]. — М. : «Совершенство»,
— 208 с.
Захаров И. Остаточные знания и преподавательская деятельность [электронный ресурс] / И. Захаров. — Режим доступа: http://www. warandpeace. ru
Кислякова Ю. Г. Квалиметрическая технология диагностики остаточных знаний студентов: Дис.... канд. пед. наук: 13. 00. 01 / Ю. Г. Кислякова. — Ижевск., — 2002.
Концепции профильного обучения на старшей ступени общего образования. Система аттестации и остаточные знания. Вып. 10, 2010 [электронный ресурс]. — Режим доступа: http://pda. iam. duma. gov. ru
Теоретические и методологические проблемы качества образования в Республики Беларусь [электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www. charko. narod. ru
Хуторской А. В. «Педагогическая инноватика: методология, теория, практика». Научное издание / А. В. Хуторской. — М. : Изд-во УНЦ ДО, 2005. — 222 c.
Переглядів анотації: 128 Завантажень PDF: 65 Завантажень PDF: 52